מה חדש באנימייט CC 2018
הגירסה החדשה של Animate CC מציגה חידושים ותוספות שוות למעצבי משחקים, אנימטורים ומעצבי לומדות. בין השאר ניתן כעת לשלוט ב״עומק״ בין שכבות, נוספו שיפורים לכלי המצלמה, שופרה זרימת העבודה בחלון התזמון (Timeline), נוסף ״עוזר חכם״ ליצירת קוד אינטראקטיבי והתוכנה הועשרה בתבניות האצה/האטה לאנימציה. בנוסף, ניתן כעת להתקין תוסף תמיכה ב-Unity במנועי בניית משחקים אחרים המאפשר שמירת אטלס טקסטורות, נוספו אפשרויות המרת קובצי Animate לפורמטים נוספים, נוסף חלון מאפייני קומפוננטות ועוד.
ונוספה לו האפשרות ליצור אשליית עומק באנימציות על ידי מיקום נכסים במישורים שונים בחלון התזמון.
מתקדמות בעלות מימד ״עומק״.
השכבות השונות ביחס למצלמה.
Classic tween, ולשנות אותם בהתאם לתנועת המצלמה. כך מתקבלת אשליה עשירה יותר של חלל
ופרספקטיבה, תוך כדי תנועת המצלמה.
מתקדמות בעזרת אקשן סקריפט – בדומה לפניה לסימבולים.
רגילות.
תוספות לחלון התזמון
בחלון התזמון
מראש. האפשרויות השונות מופיעות בפאנל המאפיינים בבחירת חלק ממעבר צורה, או ממעבר קלאסי בחלון התזמון.
יצירת אינטראקציה
כפתורים לפי הנחיות ברורות.
תמיכה במנועי משחקים
מ-Animate ל- (Unity) או למנוע משחקים אחר כ״אטלס
טקסטורות״.
תוספות יצוא והמרה
ב-Animate ולתרגם אותה בקלות לפורמטים נתמכים במספר סביבות עבודה (למשל אנדרואיד ו-iOS(
שינויים נוספים
על תזרים העבודה לגירסה זו נוסף חלון מאפייני קומפוננטות המיועד לתכנים מיובאים מחוץ לתוכנה ומאפשר עריכה של
מאפיינים מסויימים בקלות ובנוחות. ניתן להציג חלון זה באמצעות הפקודה Component Parameters
מתפריט Window, או בעזרת לחיצה על כפתור Show Parameters בחלון Properties, כאשר קומפוננטה מסויימת מסומנת על הבמה.
אנימטורים, אנשי קריאייטיב ומפתחי משחקים ומדובר בשדרוג מומלץ ביותר.