exm menu

 

exm menu

 


בינה מלאכותית למעצבים

המועד הקרוב: 9.9.2024 יום ב׳ 17:00-20:00

‮"‬בינה‭ ‬מלאכותית‭ ‬לא‭ ‬תחליף‭ ‬את‭ ‬המעצב‭,‬ יחליף‭ ‬אותו‭ ‬‬מעצב ‬ששולט‭ ‬בבינה‭ ‬מלאכותית‭…‬‮"‬
אתם‭ ‬לא‭ ‬יכולים‭ ‬להישאר‭ ‬מאחור‭ – ‬הצטרפו‭ ‬כעת‭ ‬לקורס‭ ‬המקצועי‭ ‬ביותר‭ ‬בארץ‭ ‬ללימוד‭ ‬כלים‭ ‬מבוססי‭ ‬בינה‭ ‬מלאכותית‭ ‬שתוכנן‭ ‬ונכתב‭ ‬על‭ ‬ידי‭ ‬נאשי‭ ‬מקצוע‭ ‬בתחום‭ ‬לטובת‭ ‬גרפיקאים‭ ‬ומעצבים‭ ‬מכל‭ ‬התחומים‭: ‬מעצבים‭ ‬גרפיים‭, ‬מעצבים‭ ‬לדיגיטל‭, ‬צלמים‭ ‬ועורכי‭ ‬וידאו‭, ‬מעצבי‭ ‬אתרים‭ ‬וממשקי‭ ‬משתמש‭, ‬מעצבי‭ ‬משחקים‭, ‬מעצבי‭ ‬פנים‭ ‬וכדומה‭.‬
שימו‭ ‬לב‭: ‬להבדיל‭ ‬מקורסים‭ ‬רבים‭ – ‬הקורס‭ ‬מתקיים‭ ‬באופן‭ ‬פרונטלי‭ ‬מה‭ ‬שמאפשר‭ ‬לכל‭ ‬משתתף‭ ‬להתנסות‭ ‬בכל‭ ‬התוכנות‭ ‬והפלטפורמות‭ ‬הנפוצות‭ ‬בתחום‭ ‬החל‭ ‬ממחוללי‭ ‬שפה‭, ‬המשך‭ ‬במחוללי‭ ‬תמונה‭ (‬כולל‭ ‬פיצ'רים‭ ‬ייחודים‭ ‬המשולבים‭ ‬בתוכנות‭ ‬Adobe‭) ‬וכלה‭ ‬בכלים‭ ‬נוספים‭ ‬ליצירה‭ ‬ועריכה‭ ‬של‭ ‬מוסיקה‭, ‬וידאו‭, ‬תוספים‭ (‬Plug-in‭) ‬ועוד‭..‬‭.‬

print

  • קהל יעד

    הקורס מיועד לגרפיקאים/יות ומעצבים/ות מכל התחומים המעוניינים לשפר ולייעל את תהליכי העבודה שלהם תוך התמקצעות באחד התחומים החדשניים והנדרשים בשוק.

  • דרישות קדם

    שליטה בסיסית בשפה האנגלית
    היכרות עם כלים/תוכנות מעולם העיצוב (פוטושופ/אילוסטרייטור) – יתרון!

  • משך הלימודים

    מפגש מבוא + 10 מפגשים של 3 שעות כל אחד.
    סה"כ 33 שעות לימוד (44 שעות אקדמיות). משך הקורס: כשלושה חודשים

לקבלת הסילבוס המלא, השאירו פרטים

הנושאים הנלמדים

  • הרצאת מבוא | סקירה מקיפה של כלים מבוססים בינה מלאכותית

  • מחוללי מלל בשירות המעצב

  • כלים ופקודות מבוססות בינה מלאכותית ״בתוך״ תוכנות Adobe

  • יצירה ועריכה של מוסיקה - לא רק למוסיקאים

  • Text To Image | הכלים הפופולריים והמקצועיים בעולם להמרת מלל לתמונה

  • המרת איור/ציור לתמונה ריאליסטית

  • יצירת סרטוני אנימציה וסרטוני וידאו בלי לצלם פריים אחד!

  • כל מה שצריך לדעת על זכויות יוצרים, זכויות שימוש, תמחור ועוד...

  • לקבלת הסילבוס המפורט

המנטורים במסלול:

  • ערן בורוכוב

    הבעלים והמייסד של מנטור ואחד המרצים הבכירים בארץ. כתב עד כה 39 ספרי הדרכה לתוכנות גרפיות. מהמומחים המובילים בארץ לתוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור ולייטרום.

  • ג'ניה אטין

    בעלת תואר בתקשורת חזותית ותואר ראשון B.A במדעי החברה והרוח. מאמינה בחיבור בין פסיכולוגיה לטכנולוגיה, ונהנית מהדינימיות והחדשנות שמביאה איתה העבודה בסביבה טכנולוגית.

  • מיכל וינס

    בוגרת המחלקה לקולנוע ב״מנשר לאמנות״ (התמחות בבימוי/תסריט). מהמרצות המובילות בארץ בתחום צילום ועריכת וידאו, החלה ללמד במנטור בשנת 2010. עוסקת בעיצוב משחקים, אנימציה, תלת ממד, צילום ועריכת וידאו משנת 1991, עצמאית מאז 2003. מרצה מטעם מנטור במכללות שנקר, בצלאל , ויצ״ו חיפה ובמוסדות רבים בארץ (משהב״ט, מכון ויצמן, אינטל וכדומה). מחברת המדריך המלא לתוכנת פרימייר בעברית ומוסמכת רשמית של חברת אדובי העולמית (Adobe Certified).

  • עדן אוריון

    מכהן כראש תחום מולטימדיה ומקינטוש באגף המיחשוב של אונ' חיפה. תחומי התמחות: מקינטוש, מערכות הפעלה, שרתים, בניית אתרים ומולטימדיה.

  • שגיא פומרנצבלום

    מנהל חנויות ואופרציות eCommerce, אסטרטג דיגיטל, מנהל קמפיינים ותיק ויועץ לחברות הגדולות במשק ולקמפיינים פוליטיים, מקומיים וציבוריים.

חשוב לדעת!

מה מייחד את מנטור?

תוכנית הקורס נבנתה במיוחד כך שתתאים לצרכי שוק הדיגיטל בארץ.
לימוד בקבוצה קטנה ואינטימית המאפשר ליווי צמוד ומקצועי של צוות המרצים.
המרצים הטובים בארץ: הקורס מועבר על ידי חמישה מרצים שכל אחד מהם מומחה בתחומו: עריכת תמונה, וידאו, קופירייטינג, עריכת קול וכדומה.
כיתת מחשבים מהמאובזרת בארץ בשילוב רשת אינטרנט מהירה לשידרוג חווית הלימוד.

רק במנטור – הצלחה מובטחת:

לא הבנתם? לא הספקתם? רוצים ללמוד שוב? ניתן לחזור על שיעור אחד, מספר שיעורים או על כל הקורס, עד שנה מתום הלימודים – ללא תוספת תשלום.

לאן הלאה?

בתום הקורס אנו ממליצים לעבור את הקורסים הבאים:

לא בדיוק מה שחיפשת? אין בעיה, אנחנו לא מקובעים ויודעים להתאים לך

מסלול בהתאמה אישית.

לחץ כאן כדי לקרוא איך אנחנו עושים את הקסם הזה.

לקבלת הסילבוס המלא, השאירו פרטים

המלצות בוגרים:

כשנכנסתי למסלול ידעתי צילום מהו, אבל קיבלתי את כל הכלים שהייתי זקוקה כדי לרכוש את הביטחון ולתת את האני האישי שלי בצילום וככה להפוך אותי לצלמת טובה יותר. נהנתי מכל החוויה הלימודית והמעשית וזאת עם מנטור, איציק קנטי, שדואג לתת את היחס האישי ולבטא את עצמך בדרכך האמיתית. ממליצה לכולם על החוויה הזו.

שקד טרי – בוגרת מסלול הצילום המלא

איציק קנטי הוא יותר ממנטור בשבילי. הוא אדם מדהים שפשוט פתח לי את העיניים, הראה לי את הכיוון שלי , עזר והסביר ותמך לאורך כל הדרך . אפשר ללמוד ממנו עד אין סוף. תודה למנטור ולכל הצוות  – זו הייתה החוויה ללמוד אצלכם. ממליצה בחום! 

היאם סח – בוגרת מסלול הצילום המלא

תודה ענקית לאיציק קנטי על ההשקעה בתכנים והענקת כלים מקצועיים – הם תרמו לביטחון העצמי שלי לצלול עמוק לתוך היצירתיות, לחשיבה מחוץ לקופסה, לצמיחה המקצועית והאישית. כל זאת התאפשר בזכות המרצים המעולים, האווירה הטובה והיחס האישי. ממליצה בחום!

אנהאר חאג יחיא – בוגרת מסלול הצילום המלא אנהאר חאג יחיא – בוגרת מסלול הצילום המלא

 איציק נותן מעצמו המון, תמיד זמין לכל שאלה, עוזר, תומך ומאתגר בלי סוף. גם בזמן הקורס ואף מעבר לו ושם לעזרה לכל שאלה ובקשה. הקורס עצמו מאוד מפרה, נותן נקודות מבט חדשות, פותח את העיניים ונותן לכל אחד את מקום האישי שלו. אני מאוד ממליצה ועדיין נשארתי עם טעם של עוד!

שלי פלדמן – בוגרת מסלול הצילום המלא שלי פלדמן – בוגרת מסלול הצילום המלא

האווירה במנטור חמה וביתית. איציק קנטי גרם לכל אחד ואחת מאיתנו לפתוח את הראש, לחפש את הקול הפנימי שלנו ולפתח חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא תוך שימוש נכון בכלים שכבר נמצאים בקופסא. אני אישית מרגישה שהקורס תרם לי מעבר ללימוד ונגע גם בהמון תחומים בחיי האישיים. 

נוי פיינר – בוגרת מסלול הצילום המלא

במהלך ששת חודשי המסלול רכשתי כלים להתמודד עם כל סיטואציה שתעמוד בפני ואת ההבנה ששום דבר לא מגביל אותי אלא המחשבה ושם בדיוק היה איציק קנטי שנתן את האופי המיוחד שלו וגרם למחשבה להפוך למציאות. תודה רבה על תקופה מדהימה שרק העצימה אותי וגרמה לי לחשוב קצת אחרת על עולם הצילום ומעבר לכך גם רכשתי חברים לחיים.

שי ניר – בוגר המסלול המלא לצילום שי ניר – בוגר המסלול המלא לצילום

את מסלול הצילום במנטור העביר איציק קנטי שבאמת קצרה היריעה מלכתוב על הדמות הכל כך מיוחדת ומוערכת הזאת העיניי. ממקצועיות חסרת פשרות ועד לראש פתוח ומגוון שמכווין אותך בלי שבכלל תבין לדרך שלך בעולם האומנות הבלתי נגמר. אני לא יודע אם אעסוק בעתיד באופן מקצועי בצילום אבל אני כן יודע שזכיתי לחוויה אדירה ולבית חם ללא פשרות, תודה!

סאן רובין – בוגר המסלול המלא לצילום

גללתם 1112 פיקסלים! רוצים שוב?

להשארת פרטים
-

יש לנו עוד כל כך הרבה לספר, ואנחנו לא פחות מרשימים בטלפון ואחד על אחד. מוזמנים להתקשר: 4908* או להשאיר פרטים בטופס

  • רותם

  • ליהיא



    התקשר

    להשארת פרטים




    אתם מוזמנים למלא פרטים כאן ואנחנו נחזור אליכם