exm menu

 

exm menu

 

קידום אתרים

איציק קנטי | 29.05.2020
קורס עיצוב גרפי - מור אבוטבול

קידום אתרים באינטרנט אפשרי בשני דרכים – קידום אורגני וקידום ממומן.

קידום אורגני זהו קידום טבעי בו האתר מקבל חשיפה גדולה יותר ומקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל, הקידום האורגני נעשה על ידי מילות מפתח בתוכן הקיים האתר, כלומר אם גולש באינטרנט מקליד מילה או צמדי מילים בחיפוש לדוגמא "חבילת גלישה בזול" והאתר המדובר מספק את התוכן האינפורמטיבי הכולל את המילים הללו הוא מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים באינטרנט אפשרי בשני דרכים – קידום אורגני וקידום ממומן.

קידום אורגני זהו קידום טבעי בו האתר מקבל חשיפה גדולה יותר ומקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל, הקידום האורגני נעשה על ידי מילות מפתח בתוכן הקיים האתר, כלומר אם גולש באינטרנט מקליד מילה או צמדי מילים בחיפוש לדוגמא "חבילת גלישה בזול" והאתר המדובר מספק את התוכן האינפורמטיבי הכולל את המילים הללו הוא מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בקידום אורגני המיקוד הוא סביב כתיבת תוכן מקיפה בתחום פעילות האתר כדי לדרג אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש ועל ידי כך לקבל מספר כניסות גבוה יותר שיתורגמו ללקוחות ורווח כלכלי.

דרך נוספת לקידום אתרים אורגני הוא על ידי SEO שזהו השיפור של הרכיבי האתר כולל הקודים עליהם הוא בנוי כדי להתאים אותו לדרישות החיפוש של גוגל.

הדרך השניה כאמור היא קידום ממומן בו בעל האתר ממן פרסום של האתר בתוצאות גוגל, כלומר הוא יכול להופיע גם ראשון בגוגל אם הוא יפעיל קמפיין ממומן לקידום האתר שלו.

 

ניהול קמפיינים

כאשר בוחרים בקידום ממומן, ישנם כמה דרכים לניהול קמפיינים.

לגוגל יש מספר אפשרויות פרסום בתשלום:

פרסום בתוצאות חיפוש – קמפיין המתמקד בלמקם את אתר המממן בתוצאות הראשונות של החיפוש.

פרסום בגוגל שופינג – מתאים יותר לפרסום מוצרים מתוך אתר חנות.

פרסום ביוטיוב – אלו הם מודעות וידאו שאנחנו רואים לפני צפיה בסרטונים שבחרנו, בנוסף יש גם אפשרות לפרסומות של באנרים ביוטיוב.

 

מלבד גוגל לכל רשת חברתית יש אפשרות לפרסום ממומן כשהנפוץ מביניהם הוא הקמפיינים של פייסבוק שעובדים באותה פלטפורמת פרסום יחד עם אינסטגרם, הפרסום עצמו מופץ בערוצים רבים כמו הפיד של הפייסבוק, צ'אטים אישיים, סטוריז ועוד.

 

ניהול דיגיטל

ניהול דיגיטלי כולל בתוכו את הניהול של כל המדיות הדיגיטליות של הלקוח, המצריך הרבה ניסיון וידע בתחום.

על מנת לבנות אסטרטגיית פרסום נרחבת של עסק קיים או עסק מתחיל לא מספיק לעלות באופן עצמאי פוסט או סטוריז בפרופיל הפרטי. ניהול דיגיטלי מקצועי מקיף את כל אסטרטגיות הפרסום המומן הקידום האורגני של העסק, לנתח את הנתונים המתקבלים, את קהל הלקוחות, להסיק את המסקנות הנדרשות לצורך הרחבה של הקמפיינים וקבלת תוצאות רבות יותר מאותו תקציב על ידי אופטימיזציה של מאגרי המידע.

print

 
-

שלח לחבר

מלאו את הפרטים הבאים:

    גללתם 1112 פיקסלים! רוצים שוב?

    להשארת פרטים
    -

    יש לנו עוד כל כך הרבה לספר, ואנחנו לא פחות מרשימים בטלפון ואחד על אחד. מוזמנים להתקשר: 4908* או להשאיר פרטים בטופס

    • רותם

    • ליהיא

      להשארת פרטים