exm menu

 

exm menu

 


מסלול עיצוב ופיתוח משחקים

המועד הקרוב: 22/5/24 (ימי ד' 16:00-21:00 + ו' 9:00-14:00)

תוכנית הלימודים של מנטור, הינה תכנית ייחודית המכינה את בוגריה למציאות העבודה בתעשיית המשחקים ומתמקדת בלהכין את הסטודנטים באופן הפרקטי והמקיף ביותר. במהלך שלושת הסמסטרים הראשונים ירכשו הסטודנטים ידע מעשי בעיצוב ויזואלי למשחקים, עיצוב חוויית שחקן ומשחק, תלת מימד ואנימציה, עיצוב סאונד, כתיבה למשחקים, עריכה ועוד. בשני הסימסטרים האחרונים, כל סטודנט בוחר מבין הנושאים השונים שלמד את תחום התמחות אישי – מה שישפר משמעותית את הסיכוי להתקבל לעבודה בחברת משחקים בארץ או בחו"ל. 

המסלול מוכר בפיקדון לחיילים משוחררים.

 

print

  • קהל יעד

    המסלול לעיצוב ופיתוח משחקים מיועד למעוניינים להשתלב בחברות היי-טק
    ובתעשיית המשחקים – אנשים מתחומי העיצוב, התוכנה והתוכן, סטודנטים,
    אנשי חינוך, חיילים משוחררים, מעצבים וכאלה המעוניינים להתמקצע
    בתעשיית המובייל והאינטראקטיב

  • דרישות קדם

    מבחן התאמה
    ראיון אישי עם מנהל המגמה
    רצון ומוכנות להשקעה גם מחוץ לשעות הלימודים

    שליטה בסיסית בשפה האנגלית
    נסיון בתחום התכנות ו/או העיצוב הגרפי – יתרון

  • משך הלימודים

    המסלול הלימודים:
    102 מפגשים של 5 שעות כל אחד.

    סה״כ כולל המכינה: 700 שעות לימוד ותרגול (930 שעות אקדמיות).

    משך הלימודים (כולל המכינה): כשנה וחצי

לקבלת הסילבוס המלא, השאירו פרטים

הנושאים הנלמדים

  • מכינה גרפית

  • עיצוב למשחקים (Game Design)

  • עיצוב ממשק (UI) ועיצוב חווית משתמש (UX)

  • פיתוח משחקים ב-Unity

  • אנימציה

  • שימוש במנוע Unreal כולל יצירת וידאו במנוע ותכנות מתקדם

  • בניית קונספט ותסריט

  • סדנת הפקה

  • PixelArt

  • מסמכי עיצוב (GDD)

  • עיבוד ועריכה של סאונד

  • עיבוד ועריכה של סאונד

  • אנליטיקות

  • שימוש מושכל בבינה מלאכותית (Ai)

  • מציאות מדומה ומציאות רבודה (Ar/Vr)

  • ניהול ושיווק מוצר

  • סיורים ומפגשים מקצועיים עם מומחים בתעשייה

  • בניית תיק עבודות

  • פרוייקט גמר

  • לקבלת הסילבוס המפורט

המנטורים במסלול:

  • אמיר דרור

    ראש המחלקה לעיצוב ופיתוח משחקים

     

  • רוני גריפית
    מלמד כתיבה למשחקי מחשב (narrative designer). מעניק  לסטודנטים את הכלים להפוך רעיון לסיפור למשחק, ויישומו במשחק עצמו.
    מלמד בגדול  למלא תפקיד כזה בחברה, כחלק מצוות גדול יותר שעושה משחק. כותב על התעשייה העצמאית במנטור ומפתח משחקים באופן  עצמאי ואוצר תערוכות אמנות
  • אור סגל

    מעצב משחקים בפאבלישר למשחקי הייפר קז׳ואל בחברת Moonee, לשעבר מנהל מוצר במשחק עולם הוירטואלי Globo!
    בוגר מכללת מנטור במסלול עיצוב ופיתוח משחקי מחשב

  • בועז גבאי

    מאייר, אנימטור, ומעצב קונספט. בעל נסיון הדרכה כולל פיתוח ותכנון של יותר מ- 17 שנה. בוגר בצלאל- המחלקה לאנימציה.

  • מיכל וינס

    בוגרת המחלקה לקולנוע ב״מנשר לאמנות״ (התמחות בבימוי/תסריט). מהמרצות המובילות בארץ בתחום צילום ועריכת וידאו, החלה ללמד במנטור בשנת 2010. עוסקת בעיצוב משחקים, אנימציה, תלת ממד, צילום ועריכת וידאו משנת 1991, עצמאית מאז 2003. מרצה מטעם מנטור במכללות שנקר, בצלאל , ויצ״ו חיפה ובמוסדות רבים בארץ (משהב״ט, מכון ויצמן, אינטל וכדומה). מחברת המדריך המלא לתוכנת פרימייר בעברית ומוסמכת רשמית של חברת אדובי העולמית (Adobe Certified).

  • ערן בורוכוב

    הבעלים והמייסד של מנטור ואחד המרצים הבכירים בארץ. כתב עד כה 39 ספרי הדרכה לתוכנות גרפיות. מהמומחים המובילים בארץ לתוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור ולייטרום.

  • תמיר לאלו

    מומחה לאנימציה, תוכנת אפטר אפקטס. מפתח משחקי מחשב קרוב ל-10 שנים

  • אמיר דורי

    ראש צוות קריאייטיב בעבר ובהווה, ובעל סטודיו בוטיק לעיצוב משחקים.

  • ג'ניה אטין

    בעלת תואר בתקשורת חזותית ותואר ראשון B.A במדעי החברה והרוח. מאמינה בחיבור בין פסיכולוגיה לטכנולוגיה, ונהנית מהדינימיות והחדשנות שמביאה איתה העבודה בסביבה טכנולוגית.

  • רומי ארדן

    מומחית לתיכנות ממשקים וחוויית משתמש ביוניטי למתקדמים

  • אורי קליין

    מלמד ניתוח משחקים, Game Designer 

  • דין אביב
    עובד בתור מפתח Unity בחברת BETA 
    בוגר מכללת מנטור במסלול עיצוב ופיתוח משחקים 
  • יגאל לוי

    בוגר המחלקה לעיצוב גרפי במכללת אבני, מאייר, מעצב ומנהל מיחשוב במשרד פרסום. מהמומחים המובילים בארץ לתוכנת פוטושופ.
    מוסמך רישמי של חברת אדובי (Adobe Certifiedd).

  • דניאל יחזקאלי
     
    מלחין למשחקי וידאו
    מרצה למוזיקה וסאונד במשחקי וידאו
  • צופיה איינהורן
    מלמדת ux למשחקים.
    עוסקת באיפיון ומחקר של חווית למידה ומשחוק
  • סימון מתן

    מנהל קריאייטיב בכיר עם הבנה מעמיקה של עולם העיצוב, מנטור בחשיבה יצירתית, מוביל צוותי קריאטיב תוך דגש על חדשנות ויצירתיות.

חשוב לדעת!

בואו להכיר אותנו מקרוב. אנחנו ממליצים בחום להשתתף בשיעור נסיון ללא תשלום וללא התחייבות, להגיע למכללה, להכיר את המרצים ולשאול את אלה שכבר לומדים.

במידה ותרצו, תמיד תוכלו לתאם פגישה עם מנהלת מחלקת עיצוב ופיתוח משחקים.

ניתן לתרגל במכללה בימים א-ה בכל שעות היום – ללא כל מגבלה.

במכללה מתקיימים שיעורי תרגול ותגבור בליווי מדריך צמוד (על בסיס שבועי) – ללא עלות!

לרשות התלמידים עומד גם פורום מקצועי המנוהל על ידי המדריכים.

אנחנו מבטיחים 100% הצלחה – אם מסיבה כלשהי תרצו לחזור על חלק ממסלול מבוא לתקשורת חזותית או אפילו על כולו – אין כל בעיה. ניתן לחזור עליו חינם ללא כל תוספת תשלום עד שנה מסיום הלימודים!

 

לאן הלאה?

בתום הקורס אנו ממליצים לעבור את הקורסים הבאים:

לא בדיוק מה שחיפשת? אין בעיה, אנחנו לא מקובעים ויודעים להתאים לך

מסלול בהתאמה אישית.

לחץ כאן כדי לקרוא איך אנחנו עושים את הקסם הזה.

לקבלת הסילבוס המלא, השאירו פרטים

המלצות בוגרים:

כאחד שרק משחק במשחקים לא ידעתי כלום על "מאחורי הקלעים". אין ספק שלאחר המסלול במנטור יצאתי עם ידע עשיר בנושא ועם כלים שעזרו לי להשתלב בתעשייה. היום אני עובד בחברת משחקים ואומר על כך תודה לאנשים המדהימים במסלול ובפרט לבני פייביש וליואל טרובק.

אליעד סוסתיאל – בוגר מסלול עיצוב ופיתוח משחקים

מסלול מיוחד במינו שמציע הרבה על עיצוב משחקים וכל מה שמסביב. עם מנחים מצויינים שמלמדים את החומר עם הרבה אהבה וזיקה ומשאירים טעם לעוד וזכרונות שלא ישכחו. בני פייביש הוא מרצה שבאמת אכפת לו ומעביר נושאים בחיוך וידע רב.

משה ברגר – בוגר מסלול עיצוב ופיתוח משחקים

מנטור חווית הלימוד הייתה פשוט מדהימה ובאווירה משפחתית – מקום מצויין להתחיל את הקרייריה המקצועית שלך בו, הוא משקיע בך ועוזר לך להתמקצע בקלות ובפרט מנהל המגמה בני פייביש שתמיד שם לעזור ולתת תמיכה בין אם זה לפני, בזמן או אחרי הלימודים. בסיום הלימודים הרגשתי מוכן לצאת ולהשתלב בתעשייה בקלות 🙂 

 

אור סגל – בוגר מסלול עיצוב ופיתוח משחקים

חלק מהסיבות שבגללן בחרתי להתחיל במנטור את המסלול לעיצוב ופיתוח משחקים היה בזכות היחס אישי והמשפחתי ,שכל המנטורים שם מקצועיים ומתוך התעשיה כבר. בנוסף ראש המסלול , בני פייביש עושה מעל ומעבר בשביל תלמידיו , בזמן המסלול וגם אחריו. המסלול הוא נקודת התחלה מעולה לכל מי שמתעניין בתעשיית המשחקים!

בר רוזן – בוגרת מסלול עיצוב ופיתוח משחקים

גללתם 1112 פיקסלים! רוצים שוב?

להשארת פרטים
-

יש לנו עוד כל כך הרבה לספר, ואנחנו לא פחות מרשימים בטלפון ואחד על אחד. מוזמנים להתקשר: 4908* או להשאיר פרטים בטופס

  • רותם

  • ליהיא



    התקשר

    להשארת פרטים




    אתם מוזמנים למלא פרטים כאן ואנחנו נחזור אליכם