פיתוח משחקים ב- Unity

מועד קרוב: 14/11 (ימי ה - 17:00-20:00)

הרשמו כעת לקורס המקצועי והמעמיק ביותר בארץ ללימוד Unity – מנוע המשחקים הפופולרי והנפוץ ביותר בעולם, הנמצא בשימוש גם במגוון תעשיות אחרות (אינטראקטיב, רפואה, אדריכלות, אקדמיה ועוד). בין אם אתה יוצר משחקי מובייל, מציאות מדומה, משחקי מחשב, משחקי דפדפן, או כל יצירה דיגיטלית אינטראקטיבית כלשהיא – Unity מתאימה לך. קורס Unity מהווה דלת כניסה לעבודה בעולם פיתוח המשחקים והאינטראקטיב ומותאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר ולתעשיית המשחקים. הקורס משלב לימוד תיאורטי, תרגול מעשי לאורך כל הקורס עם יצירת תיק עבודות המציג פיתוח של 4-5 אינטראקציות ומשחקים אמיתיים.

print

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו:
03-5291888
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:







  • קהל יעד

    הקורס מיועד לבעלי ידע בתכנות (כולל מתכנתים מנוסים) המעוניינים להשתלב בתחום פיתוח המשחקים ובפיתוח חוויות אינטראקטיביות.

  • דרישות קדם

    שליטה בשפה האנגלית.
    ידע בתכנות בשפת תכנות עילית כלשהי ( C# ,C++ ,Java וכדומה).

  • משך הלימודים

    20 מפגשים של 3 שעות כל אחד.
    סה"כ: 60 שעות לימוד (80 שעות אקד׳).
    משך הלימודים: כ- 5 חודשים.

הנושאים הנלמדים

  • חלק 1: מבוא ל- Unity | בסיס + כלים מרכזיים

  • ממשק משתמש (UI)

  • קיצורי מקשים, טיפים וטריקים

  • Inspector

  • Project

  • Game

  • Scene - תנועה/אנימציה בסצינה

  • Sprites

  • Orthographic Camera

  • Aspect Ratio

  • Resolution

  • Physics

  • Sounds

  • Assets Store

  • חלק 2: לוגיקה כללית של פיתוח משחקים

  • חוקים

  • מכשולים

  • מכניקות

  • תנאי הפסד/ניצחון

  • חלק 3: פיתוח לוגיקת משחקים ב- Unity

  • אירועים (Awake, Update, OnCollision)

  • רכיבים (Rigidbody, Transform, Colliders)

  • אובייקטים (Parents, hierarchy)

  • חלק 4: עבודה עם הפונקציות הפנימיות ב - Unity

  • AddForce vs Velocity

  • Mathf – Clamp, PingPong, Lerp Vs. MoveTowards

  • Instantiate

  • Invoke

  • Coroutines

  • Keyboard/ Touch / Mouse Input

  • חלק 5: עבודה עם ווקטורים (מתמטיקה למשחקים בסיסית)

  • ווקטורים כמיקום

  • ווקטורים ככיוון ומרחק

  • חלק 6: עבודה עם Prefab

  • Nesting

  • Variants

  • Edit Mode

  • חלק 7: זיהוי ותיקון באגים

  • Debug.Log

  • מעקב זרימת הקוד

  • זיהוי גורם התקלה

  • בעיות נפוצות

  • חלק 8: אופטימיזציה

  • תכנון המשחק עם האופטימיזציות הנכונות

  • גודל המשחק

  • קוד יעיל

  • סאונד

  • ספרייטים

  • קוליידרים ופיסיקה

  • חלק 9: תהליכי פיתוח נכונים

  • הגדרת תהליכי העבודה מול בעלי התפקידים השונים

  • הגדרת פורמט הספרייטים

  • עבודה עם SpritesSheet

  • שלבים בפיתוח

  • סדרי עדיפויות

  • חלק 10: פיתוח משחקים + כלים מתקדמים

  • למידה של כלים מתקדמים באמצעות פיתוח בפועל של 4-5משחקים שונים כאשר כל משחק ״מלמד״ טכניקות שונות בפיתוח משחקים, יכולת ניתוח ופירוק של המשחק ושחזור שלו. Endless Runner, TopDown : דוגמאות Game, Classic Games, Physics Games ועוד..

המנטורים במסלול:

  • יואל טרובק

    מפתח משחקים ומוצרים דיגיטליים אינטראקטיביים. לוקח חלק בסטודיו לפיתוח משחקים The Brute Squad.

חשוב לדעת!

בואו להכיר אותנו מקרוב. אנחנו ממליצים בחום להשתתף בשיעור נסיון ללא תשלום וללא התחייבות, להגיע למכללה, להכיר את המרצים ולשאול את אלה שכבר לומדים.

במידה ותרצו,תמיד תוכלו לתאם פגישה עם אחד ממנהלי המחלקות.

ניתן לתרגל במכללה בימים א-ה בכל שעות היום – ללא כל מגבלה.

במכללה מתקיימים שיעורי תרגול ותגבור בליווי מדריך צמוד (על בסיס שבועי) – ללא עלות!

לרשות התלמידים עומד גם פורום מקצועי המנוהל על ידי המדריכים.

אנחנו מבטיחים 100% הצלחה – אם מסיבה כלשהי תרצו לחזור על חלק מהקורס או אפילו על כולו – אין כל בעיה, תוכלו לחזור על כל הקורס חינם ללא כל תוספת תשלום!

מכללת מנטור מעניקה מלגות בסך כולל של עד 250,000 ש"ח לחיילים משוחררים לכל מסלולי הלימוד! פרטים נוספים אצל יועצי הלימודים שלנו.

לא בדיוק מה שחיפשת? אין בעיה, אנחנו לא מקובעים ויודעים להתאים לך

מסלול בהתאמה אישית.

לחץ כאן כדי לקרוא איך אנחנו עושים את הקסם הזה.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות חייגו עכשיו:
03-5291888
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:







גללתם 1112 פיקסלים! רוצים שוב?

להשארת פרטים
-

יש לנו עוד כל כך הרבה לספר, ואנחנו לא פחות מרשימים בטלפון ואחד על אחד. מוזמנים להתקשר: 03-5291888 או להשאיר פרטים בטופס

  • רותם

  • ניר







להשארת פרטים