אזהרה
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 437
Menu
exm menu

 

קורס עיצוב ופיתוח משחקים

מועד קרוב: 16/10 (ערב + שישי)

קורס פיתוח משחקים - המסלול לעיצוב ופיתוח משחקים הינו מסלול חדשני שנועד להכשיר אנשי מקצוע בולטים לתעשיית המשחקים.
תוכנית הלימודים נבנתה בשיתוף אנשי מקצוע מהמובילים בארץ וכוללת הכשרה יישומית מקיפה בכל התחומים המרכזיים של יצירת משחקים (עיצוב, גרפיקה, תכנות וסאונד), יצירת תיק עבודות והפקה בפועל של משחקים לדסקטופ ולמובייל.
במהלך הסימסטר האחרון מתקיימים מפגשים דו-שבועיים עם בכירים בתעשיית המשחקים בארץ ומספר סיורים בחברות לעיצוב ופיתוח משחקים. המפגשים והסיורים בשיתוף GameIS, עמותת תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל.
שימו לב: 
למצטיינים מובטח סטאז'.

  • קהל יעד
    קורס פיתוח משחקים מיועד למעוניינים להשתלב בתעשיית המשחקים - אנשים מתחומי העיצוב, התוכנה והתוכן, סטודנטים, אנשי חינוך, חיילים משוחררים וכל מי שרוצה להתמקצע בתעשיית המובייל והאינטראקטיב.
  • דרישות קדם
    מבחן התאמה.
    ראיון אישי עם מנהל המגמה.
    רצון ומוכנות להשקעה גם מחוץ לשעות הלימודים.
    נסיון בתחום התכנות ו/או העיצוב הגרפי - יתרון.
  • משך הלימודים

    המכינה כוללת 14 מפגשים של 3.5 שעות כל אחד
    ובנוסף 21 שעות תרגול מונחה.

    המסלול כולל 72 מפגשים של 5 שעות כל אחד.

    סה"כ: 430 שעות לימוד ותרגול (573 שעות אקד׳).
    משך הלימודים (כולל המכינה) כ- 11 חודשים.

הנושאים הנלמדים

  • חלק 1: מכינה גרפית

  • פוטושופ

  • יסודות העיצוב הגרפי

  • חלק 2: מבוא לתעשיית המשחקים

  • היסטוריה וז׳אנרים

  • יחסי הכוחות בין הגורמים השונים

  • טכנולוגיות בפיתוח משחקים – הכרת הכלים, טכנולוגיות ומתודולוגיות הנפוצות בתהליך פיתוח המשחקים

  • חלק 3: עיצוב משחק - א'

  • מבוא לעיצוב משחקים

  • מה זה משחק? מה הופך משחק לכיף?

  • רעיון, סיפור, דמות, עולם

  • Gameplay

  • אוייבים ומכשולים

  • ניתוח משחקים (Deconstruct)

  • כתיבת מסמכי עיצוב (GDD)

  • חלק 4: גרפיקה ואנימציה למשחקים

  • מושגים ועקרונות עבודה

  • תהליך העבודה מול המעצב הגרפי

  • תאימות בין סגנון העיצוב לסיפור

  • אופן בחירת עיצוב למשחק

  • דמויות - מה הופך דמות למוצלחת?

  • ‏UX/UI - עיצוב ממשק - מקווי מתאר ועד עיצוב המראה הגרפי

  • טכניקות עבודה: Frame by Frame Rigging, Tweens

  • חלק 5: תכנות - Unity

  • הכרת ממשק המשתמש

  • היכרות עם פלטפורמות שונות (iOs, Google Play, Windows ועוד)

  • מצלמה וסצנה

  • אובייקטים ומיקומם על המסך

  • ספרייטים

  • היכרות עם Scripts ו- Colliders

  • אנימציה בסיסית, אנימציה מתקדמת

  • פיזיקה

  • תנאי הפסד וניצחון

  • התממשקות ל - WEB

  • UI & MENUS

  • Debugging

  • הטמעת סאונד

  • הוצאת המשחק לחנויות השונות

  • חלק 6: סדנת קונספט ותסריט

  • תסריטאות במשחק

  • איך בונים סיפור

  • דמויות - בנייה נכונה של דמות

  • יצירה ועריכה של Storyboard

  • חלק 7: סדנת הפקה | עבודה בצוותים

  • עיצוב קונספט למשחק

  • בניית תכנים גרפיים ומסמכי עיצוב

  • תכנון ובנייה של תכנית עבודה

  • ניהול והפקה של משחק

  • חלק 8: עיצוב משחק - ב'

  • חוקים

  • Controls

  • Engagement & Core Loops

  • מכניקות, דינמיקות, אסטתיקות

  • התקדמות, תנאי נצחון/הפסד

  • חלק 9: ניהול מוצר

  • איך מפתחים משחק שיעשה גם כסף

  • ‏מציאת הפלטפורמה והקהל הנכונים

  • ויראליות

  • Retention

  • ‏ניהול משחק לאחר השקתו

  • בניית קהילה

  • חלק 10: עיצוב סאונד

  • התפתחות הסאונד במשחקים

  • השפעת המוזיקה על המשחק

  • יצירת סיפור דרך סאונד

  • מרכיבי פס הקול במשחק

  • מסמך עיצוב סאונד - הסבר, דוגמאות וניתוח מסמכים

  • צורות עבודה בין מעצב המשחקים למעצב פס הקול

  • סימולטור, הדגמות יצירה בכיתה

  • חלק 11: עיצוב משחק - ג'

  • Level Design

  • Virality

  • מתודולוגיות עיצוב

  • Retention loops

  • Economies & Monetization

  • חלק 12: קורס לעיצוב חווית משתמש (UX)

  • מבוא לחוויית משתמש

  • ‏תהליך אפיון

  • ניתוח מרכיבי המשחק

  • שיווק משחקים

  • חוויות שמחוץ למשחק

  • חלק 13: פיתוח עסקי ויזמות

  • התייחסות למשחק כמוצר מסחרי

  • יזמות עסקית

  • חקר שוק וכתיבה של מודל עסקי

  • שיווק משחקים

  • ויראליות

  • ניהול סטודיו עצמאי (אינדי)

  • שימוש במדיה חברתית ואתרי אינטרנט

  • חלק 14: אנליטיקות

  • ‏סוגי אנליטיקות ומערכות למשחקים

  • אילו נתונים לחפש ומה הם אומרים?

  • A/B testing

  • Funnels

  • חלק 15: סדנת גיימיפיקציה

  • מהי גיימיפיקציה

  • דוגמאות ליישום גיימיפיקציה בשטח

  • מתודולוגיות

  • שימוש במנגנוני משחק

  • הפסיכולוגיה של הגיימיפיקציה

  • חלק 16: סיורים ומפגשים

  • סיורים מקצועיים בחברות וסטודיו לעיצוב ופיתוח משחקים

  • סדרת מפגשים עם התעשייה

  • הרצאות וכיתות אומן שבועיות עם מומחים

  • כל הסיורים והמפגשים מתקיימים ‏בשיתוף GameIS, עמותת תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל

  • חלק 17: פרוייקט גמר

  • ‏‏בניית פרויקט הגמר בצוותים – תכנון, עיצוב ופיתוח משחק בצוותים

  • תהליכי הפקה – תכנון, גאנט, תעדוף, מעקב, טיפול בבעיות

  • מנהל פרוייקט מול מעצב משחקים

  • לחלום בגדול מול לבצע בפועל

  • לדעת מתי, מה ואיך לחתוך

  • Crunch Time

המנטורים במסלול:

  • בני פייביש

    יזם, מעצב משחקים, איש חינוך וחוקר תודעה. MA בטכנולוגיה ולמידה מאוני' חיפה BA בפסיכולוגיה ומדעי ההתנהגות מאוני' בן גוריון ובוגר התוכנית לעיצוב ופיתוח משחקים בבית ברל.

  • עידו לשם

    מעצב גרפי, מפתח ומעצב משחקים. בוגר הקורס לפיתוח ועיצוב משחקים של ״המדרשה״ בבית-ברל. ממקימי סטודיו המשחקים ״Double Duc״.

  • אלון קפלן

    מלחין ומעצב פסקול למשחקים, קולנוע ומולטימדיה.

  • סתיו גולדשטיין

    בוגרת התכנית לעיצוב משחקים בבית ברל ושימשה חברת סגל. עובדת כמעצבת גרפית ואנימטורית של משחקים. 

  • אורי פלג

    מרצה משנת 2007, בוגר המחלקה לתקש״ח ב-H.I.T ומנהל המסלול לעיצוב גרפי ועיצוב לדיגיטל. מאמין שאפשר להפוך את העולם למקום טוב יותר עם חווית משתמש נכונה ועיצוב טוב.

  • עירית בנסון

    מנהלת את סדנת פיתוח המשחקים. החלה את דרכה ככותבת משחקים ואחראית תוכן בחברות בחו"ל כמו Viacom, Corel Publishing, Maxis ובפיקסל הישראלית, לימים אוברון. 

  • ארז רזניקוב

    בוגר תקשורת חזותית בשנקר במסלול עיצוב אינטראקטיבי. נע על הציר שבין אפליקציות - אתרים - ועיצוב לדפוס. שותף בסטארטאפ ופרילנסר בנשמה. 

  • בועז גבאי

    מאייר, אנימטור, ומעצב קונספט. בעל נסיון הדרכה כולל פיתוח ותכנון של יותר מ- 17 שנה. בוגר בצלאל- המחלקה לאנימציה.

  • לירן טביב

    אחד המומחים המובילים בארץ לתוכנת After Effects מחבר המדריך המלא ללימוד התוכנה. מרצה בבצלאל, שנקר וויצ"ו חיפה. מוסמך רישמי של חברת אדובי (Adobe Certifiedd).

  • שפי גור-ארי

    בעל תואר שני בהצטיינות במדעי המחשב, שולט במגוון תוכנות גרפיות, ועם ניסיון של יותר מ 5 שנים בפיתוח אפליקציות ומשחקים למכשרי Apple.

  • ירין בן יעקב

    מפיק ומעצב משחקים עם תפוצה של מליוני משתמשים.

  • אמיר דורי

    ראש צוות קריאייטיב בעבר ובהווה, ובעל סטודיו בוטיק לעיצוב משחקים.

  • רועי אברמוט

    מעצב משחקים ומפיק בפועל עם ניסיון מקצועי של מעל 10 שנים בתחום.

  • יואל טרובק

    מפתח משחקים ומוצרים דיגיטליים אינטראקטיביים

חשוב לדעת!

בואו להכיר אותנו מקרוב. אנחנו ממליצים בחום להשתתף בשיעור נסיון ללא תשלום וללא התחייבות, להגיע למכללה, להכיר את המרצים ולשאול את אלה שכבר לומדים.
במידה ותרצו,תמיד תוכלו לתאם פגישה עם אחד ממנהלי המחלקות.

ניתן לתרגל במכללה בימים א-ה בכל שעות היום - ללא כל מגבלה.
במכללה מתקיימים שיעורי תרגול ותגבור בליווי מדריך צמוד (על בסיס שבועי) - ללא עלות!
לרשות התלמידים עומד גם פורום מקצועי המנוהל על ידי המדריכים.

אנחנו מבטיחים 100% הצלחה - אם מסיבה כלשהי תרצו לחזור על חלק מהקורס או אפילו על כולו - אין כל בעיה, תוכלו לחזור על כל הקורס חינם ללא כל תוספת תשלום!

זה בול מה שרציתם ואתם רוצים להירשם? תשאירו פרטים ונחזור אליכם בכיף :)

נא למלא שם

נא למלא מספר נייד

נא למלא מייל

לא בדיוק מה שחיפשת? אין בעיה, אנחנו לא מקובעים ויודעים להתאים לך מסלול בהתאמה אישית.
לחץ כאן כדי לקרוא איך אנחנו עושים את הקסם הזה.
ZD 1230 300 Atar Amud

גללתם פיקסלים! רוצים שוב?

המכללה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן סמוך ליציאה מתחנת רכבת ת"א מרכז (סבידור).
  • כתובת: ז'בוטינסקי 1, רמת-גן
  • טלפון: 03-5291888 פקס: 03-5290526
  • כתובת לדואר: ת.ד 3625 רמת גן 5213605
  • דוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • שעות הפעילות המזכירות:
  • ימים א'-ה' 18:00 - 09:00
  • יום ו' 12:00 - 09:00
  •  
    • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
להשארת פרטים
-

חייגו 03-5291888 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

התקשר
להשארת פרטים